Amikor a kifutó találkozik a futópályával
Mi sül ki abból, ha egy kifinomult, modern stílusáról ismert divatház és egy, a sportteljesítményre és innovációra fókuszáló sportmárka közös projektbe kezd? Nos, jelen esetben egy igazán különleges sneaker, a GEL-KINETIC FLUENT. De ez több, mint egy újabb menő cipő a polcon. Ez a kollaboráció pont arról szól, amit mi itt a homozogj.hu-n is szívünkön viselünk: a mozgás öröméről és fontosságáról.
A Nanushka épp a huszadik születésnapját ünnepli (igen, már két évtizede hódít Sándor Szandra márkája!), és ez a partnerség remekül illik az évfordulóhoz. Az Asics pedig a „Crafts for Mind” kezdeményezésébe illesztette be ezt az együttműködést, ami arról szól, hogyan kapcsolódik össze a kreativitás, a mozgás és a mentális jóllét. Csupa olyan téma, ami nekünk, mozgásrajongóknak is fontos, nem igaz?
Nem csak a dizájn számít (de azért az sem rossz!)
A limitált kiadású, uniszex cipő tökéletesen hozza mindkét márka világát. Megvan benne a Nanushka letisztult, természet ihlette esztétikája – gondoljunk csak a földszínekre, az organikus formákra, a finom kézműves részletekre, mint a hímzett logó vagy a különleges fűzővég. Ugyanakkor ott van benne az Asics sportos öröksége és technológiai tudása is: a kényelmes, neoprén „zoknis” belső rész, a praktikus, bungee-stílusú fűzők (nincs többé kibomlott cipőfűző a legrosszabbkor!), és persze a talptechnológia (FF BLAST PLUS ECO), ami gondoskodik a komfortról, akár városi sétáról, akár egy könnyedebb mozgásformáról van szó.
Sándor Szandra, a Nanushka kreatív agya szerint „ösztönös” volt a közös munka, hiszen mindkét márka DNS-ében ott van a mozgás és a minőségi dizájn iránti elköteleződés. És ez látszik is a végeredményen: egy olyan sneaker született, ami egyszerre stílusos és funkcionális, tökéletes példája annak, hogy a sportos kényelem és a divatos megjelenés ma már nem zárja ki egymást.

Több mint egy cipő: üzenet a lábakon
Amiért ez a hír különösen érdekes a homozogj.hu olvasóinak, az az üzenet, amit hordoz. Az, hogy egy high-fashion márka és egy sportóriás ilyen projektet hoz létre, azt jelzi: az aktív élet, a mozgás tényleg központi téma lett, áthatja a kultúránkat, sőt, a divat világát is inspirálja. És ez szuper hír!
Ráadásul a projekt nem áll meg a terméknél: a bevétel egy részével a Mind Over Mountains nevű jótékonysági szervezetet támogatják, amely a természetben végzett mozgás és mentális egészség kapcsolatára épít – szóval a jó ügy is garantált.
A cipő március 25-én debütált, és bár limitált számban, exkluzív helyeken (Nanushka üzletek, webshop, Dover Street Market London) volt elérhető kb. 275 dolláros áron, a híre bejárta a világot. A divat- és sneaker-magazinok imádják, kiemelik az egyedi dizájnt, a mögöttes gondolatot és a jótékonysági vonalat.
Mozdulj stílusosan!
Mit mond nekünk ez a történet? Azt, hogy a mozgás menő, a stílusos megjelenés és az aktív élet simán összehozható, és ezt már a legnagyobb márkák is felismerték és támogatják. A Nanushka x Asics kollaboráció egy szép példa arra, hogy a divat és a sport kéz a kézben járhat egy jobb, aktívabb és egészségesebb életért. Hajrá!